Punkty brzegowe kontraktu

W pierwszym kroku zawsze staramy się trafnie rozpoznać potrzeby klienta, określić punkty brzegowe kontraktu i ustalić dobry plan dalszej pracy. Tworzymy rozwiązania operacyjne w oparciu o potrzeby klienta i nasze możliwości. Po uzgodnieniach z klientem kontraktujemy i zaczynamy wdrażać zasady pracy.

Uzgodnienia i jakość

Projektujemy, testujemy i wykonujemy usługę tak, aby dostarczyć klientowi spełnienie jego wymagań. Tworzymy prototypy i wzory, które w ramach realizowanego kontraktu posłużą nam do utrzymania zgodności, a klientowi zapewnią powtarzalną jakość.

Zarządzanie projektem

Zarządzamy projektami w harmonogramie. Działamy metodą sześciu kroków. Bierzemy odpowiedzialność na każdym z nich. Dowozimy rezultaty i dokumentujemy je w innowacyjny, wygodny dla klienta sposób. Skutecznie poruszamy się w trójkącie zależności zmieniającego się zakresu, czasu i kosztów.

Doskonalenie

Do naszej satysfakcji nie wystarcza nam odebrana usługa. My po prostu potrzebujemy być z niej dumni. Dlatego nieustannie dążymy do doskonałości operacyjnej, testujemy i wdrażamy nowe usprawnienia. Wysoki poziom dojrzałości projektowej przekłada się na wysoki poziom standaryzacji w naszej firmie. Codziennie chcemy być lepsi, niż byliśmy wczoraj.

Partnerstwo

Jesteśmy dostępnym partnerem, zwłaszcza w sytuacjach nieprzewidzianych. Wtedy gdy trzeba, reagujemy błyskawicznie lub ponownie planujemy działania. Dostosowujemy nasze priorytety do sytuacji klienta. Słuchamy i wychodzimy naprzeciw. Jeżeli deklarujemy, to dowozimy.

Odpowiedzialność


Ale, co najważniejsze, my...

Poczuwamy się