pl en de dk

Aldi

Aldi
Aldi
Prawdopodobnie wielu naszym klientom marka ALDI kojarzy się po prostu z kolejną siecią dyskontów spożywczych. W rzeczywistości jednak jest to jedna z najbardziej zaangażowanych społecznie sieci marketów w Europie, czym zyskała sobie od razu w Visualcom. ALDI corocznie otrzymuje szereg nagród za wspieranie krajów rozwijających się, angażowanie się w sprawiedliwy handel, szacunek dla lokalnych kultur, poszanowanie praw człowieka i aktywne działania społeczne na wielu innych polach.

Wyzwanie było więc podwójne. Po pierwsze bardzo chcieliśmy, aby wszystko udało się perfekcyjnie. Po drugie, sami w Visualcom staramy się działać w biznesie fair, dlatego marka Aldi zmotywowała nas do pracy na najwyższych obrotach.

W zadaniu, które postawił przed nami klient wyzwaniem był sam charakter projektu, który mieliśmy wykonać.

W przedświątecznej gorączce, gdy sieci handlowe notują najwyższe obroty i największą liczbę klientów, naszym zadaniem było wyklejenie ruchomych drzwi. W cztery dni musieliśmy wykonać zlecenie w stu trzydziestu sklepach, rozmieszczonych na terenie całej Polski! Była to dla nas próba ognia w relacji z tym klientem…

Zarządziliśmy projektem poprzez skoordynowanie prac ekip montażowych w bardzo krótkim czasie, jednocześnie z zadbaniem o korzyści sklepów, to jest nie zakłócanie ciągu komunikacyjnego klientów dyskontu. Aby projekt zakończył się powodzeniem planowaliśmy pracę tak, aby jak największą jej część wykonać poza godzinami pracy filii.

Udało się! Po czterech dniach logistycznej “jazdy bez trzymanki” zlecenie zostało wykonane z powodzeniem! Bez błędów, potknięć i niedomówień, dlatego też świąteczne zlecenie od marki ALDI z radością komunikujemy jako projekt zarządzony zgodnie z zakresem, harmonogramem i kosztami.