pl en de dk

Duka

Duka
Duka

DUKA to szwedzka sieć sklepów oferująca wyposażenie kuchni, od porcelany po naczynia. W Polsce sieć DUKA to ponad 70 sklepów zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych. Idea „Kitchen Life” DUKI to koncepcja kuchni jako najważniejszego miejsca w domu, gdzie zacieśniamy więzi rodzinne i spędzamy czas wspólnie z przyjaciółmi.

Celem naszego klienta przy tej kampanii było nie tylko zwrócenie uwagi na wizerunek marki kojarzonej ze skandynawską jakością i wygodą, ale również komunikacja aktualnej promocji sprzedażowej. Klient postanowił osiągnąć to wykonując aranżację witryny ze znakiem kierunkowym wykonanym z naturalnego, szlachetnego materiału – w tym przypadku z drewna.
Visualcom coraz częściej dostarcza jakościowe usługi indoor. Aranżacje witryn i oznakowanie wnętrz sklepów to projekty, w których mamy kompetencje i które coraz częściej wykonujemy dla sieci sklepów obecnych w centrach handlowych.

Skandynawska DUKA kojarzy się z prostotą wzornictwa i jakością i taki też komunikat musieliśmy dostarczyć klientom DUKI tworząc aranżację witryn sklepów. Dostarczone naszemu klientowi materiały były nie tylko eleganckie i łatwe w montażu, ale przede wszystkim estetyczne i wykonane z naturalnego materiału (lite drewno).

Wyzwaniem przy tej realizacji było zaproponowanie takiego sposobu montażu znaku kierunkowego, który jednocześnie zapewni jego stabilną ekspozycję i łatwy montaż. Było to o tyle istotne, że przy tym projekcie montażem zajmował się klient samodzielnie, a konkretnie – pracownicy sklepów. Zastosowane przez nas rozwiązania konstrukcyjne i montażowe okazały się wystarczająco wygodne i trwałe.