ALDI jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, a w Niemczech zajmuje pierwsze miejsce wśród sklepów dyskontowych. Grupa ALDI Nord posiada ponad 2400 sklepów w zachodnich, północnych i wschodnich Niemczech. Reprezentowana jest w dziewięciu europejskich krajach i obejmuje około 70 spółek regionalnych. W połowie 2006 roku ALDI rozpoczął działalność w Polsce. Pierwsze osiem sklepów zostało otwartych 25 lutego 2008 roku. W sierpniu 2016 sieć liczyła w Polsce 113 sklepów oraz zatrudniała ponad 1160 pracowników.
Potrzeby naszego klienta doskonale wpisują się w zasoby Visualcom oparte na Platformie Technicznej. Dzięki temu systemowi błyskawicznie realizujemy nie tylko kampanie sprzedażowe, ale również wizerunkowe oraz instalację oznakowania na terenie całej Polski. W tym przypadku klient zlecił nam zadanie oznakowania swojej południowej części sklepów z użyciem bannerów wielkoformatowych wyróżniających PoS i nawiązujących relację z nowymi potencjalnymi klientami sklepów.
Nasze doświadczenie z sieciami handlowymi w Polsce i w Niemczech pozwoliło nam na wykonanie konstrukcji spełniających wysokie wymagania jakościowe firmy ALDI. Najważniejsze w tym projekcie jednak było to, aby reklama skutecznie zakomunikowała klientom z Górnego Śląska jakość produktów sprzedawanych w dyskontach klienta.