Leroy Merlin

Leroy Merlin
Leroy Merlin

Leroy Merlin jest francuską siecią hipermarketów budowlanych. Pierwszy sklep Leroy Merlin powstał w 1923 roku w miasteczku Noeux les Mines. Adolf Leroy otworzył sklep, gdzie pod szyldem STOCKS AMERICAINS sprzedawał materiały z amerykańskiego demobilu (materiały budowlane, drewno, taczki, łopaty, motyki itp.) Polityka handlowa Adolfa Leroy polegała na sprzedawaniu produktów po przystępnych cenach. Jako pierwszy wprowadził bezpłatne dostawy w promieniu 100 kilometrów. Obecnie sklepy Leroy Merlin są dużymi sklepami (średnio 9000 m2), w trzynastu krajach Europy zaopatrują swoich klientów w sześciu podstawowych dziedzinach: DIY, budownictwo, ogród, wyposażenie sanitarne, energia odnawialna, dekoracje wnętrz.

Visualcom na bazie wypracowanego zaufania i rzetelności zrealizował kontynuację kontraktu produkcji, dystrybucji i aplikacji folii w przeszło 40-tu sklepach.

Skuteczne przeprowadzenie produkcji, dystrybucji, aplikacji folii One-Way-Vision i dokumentacji procesu w przeszło 40-tu sklepach w zaledwie 7 dni kalendarzowych. W związku z wymogiem dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie uruchomienia ogólnopolskiej kampanii medialnej nasz Dział Operacyjny zaplanował jak najbardziej efektywną produkcję i dystrybucję materiałów do kilkunastu ekip technicznych. Z dbałością o najwyższe standardy jakościowe zadbaliśmy o spójne i terminowe uruchomienie kampanii naszego klienta.
Uruchomiliśmy prowadzoną przez nas kampanię „Bohater Domu” na witrynach sklepów Leroy Merlin równolegle do uruchomienia kampanii w TV, Internecie i pozostałych mediach. Realizacja została przeprowadzona z pełnym sukcesem. Zagwarantowanie najszybszego terminu i dbałości o skuteczną koordynację działań zapewniło nam podpisanie kontraktu z naszym klientem na realizację tych kampanii także w przyszłości.