Firma Saint-Gobain została założona w 1665 roku. Jest to francuska grupa produkująca materiały budowlane takie jak szkło, plastik, gips, wełnę izolacyjną itp. Grupa Saint-Gobain działa w 66 krajach świata i zatrudnia blisko 180 000 pracowników. Jedną ze spółek Saint-Gobain współpracującą z Visualcom jest Weber, producent chemii budowlanej.
Dział Marketingu spółki Weber znając poparte sukcesami doświadczenie Visualcom w zakresie oznakowania sieci dystrybucji firm z branży budowlanej i wykończeniowej zdecydował się powierzyć nam branding swoich punktów sprzedaży (PoS – Points of Sales).
Przeprowadzić inwentaryzację PoS zlokalizowanych na terenie całej Polski pod kątem uruchomienia kampanii „Spot” dla marki Weber. Dobrać najwyższej jakości materiał, sposób nadruku na nim, a także trwałe uszlachetnienie. Uwzględnić komunikację marketingową marki Weber przy współpracy z agencją kreatywną.
Zapewniliśmy naszemu klientowi profesjonalny i pokrywający wszelkie wymagania jakościowe serwis. Opracowaliśmy najbardziej optymalne rozłożenie prac i tras montażowych. Zapewniliśmy najbardziej wymagające warunki gwarancji. Zrealizowaliśmy branding PoS w bardzo krótkim czasie mając na względzie wszystkie oczekiwania klienta dotyczące komunikacji kampanii „Spot”.