Simple to marka mody kobiecej obecna na rynku od 1993 r. Jest częścią grupy kapitałowej Gino Rossi. Obecnie sieć Simple liczy kilkadziesiąt salonów w całej Polsce. Kolekcje Simple wyznaczają odważne kierunki w modzie, w unikalny sposób łącząc prostotę i elegancję. Styl tej marki określany jest jako minimalny, ale nowoczesny.
Dostarczone przez nas obrazy bardzo dobrze wpisały się w oczekiwania klienta. Zastosowanie projektów w tonacjach szarości zawsze jest ruchem, który wymaga pewnej odwagi w komunikacji marketingowej. Niemniej wysoki kontrast pracy względem tła, szczególnie w porze letniej, okazał się spójny z dotychczasową komunikacją marki Simple i - co istotne - skutecznie przykuwał wzrok.
Wyzwaniem przy tej realizacji było dobranie takiego sposobu montażu, który estetycznie zaprezentuje obrazy wielkoformatowe Simple, ale jednocześnie będzie nieinwazyjny dla kolumn Pałacu Kultury. Kotwienie konstrukcji w tej sytuacji nie wchodziło w grę. Zastosowaliśmy więc sprytne rozwiązanie naciągów z pasów transportowych, które było nie tylko nieinwazyjne, ale również estetyczne i przede wszystkim - wystarczająco trwałe.