Simple

Simple
Simple

Simple to marka mody kobiecej obecna na rynku od 1993 r. Jest częścią grupy kapitałowej Gino Rossi. Obecnie sieć Simple liczy kilkadziesiąt salonów w całej Polsce. Kolekcje Simple wyznaczają odważne kierunki w modzie, w unikalny sposób łącząc prostotę i elegancję. Styl tej marki określany jest jako minimalny, ale nowoczesny.

Celem klienta przy realizacji tego projektu było pozycjonowanie marki jako minimalistycznej, nowoczesnej i kreatywnej. Oznacza to, że obrazy wielkoformatowe przytwierdzone do kolumn Pałacu Kultury musiały mieć stonowany przekaz, ale jednocześnie przyciągać uwagę warszawianek. Projekt zakładał czarno-białe zdjęcia, spójne z surowym wizerunkiem marki.
Visualcom rozszerza swoją działalność dostarczając usługi również do branży fashion. Jednym z projektów dla naszego prestiżowego klienta, ekskluzywnej marki modowej Simple, było dostarczenie siatek wielkoformatowych i zamontowanie ich na najbardziej rozpoznawanym budynku Warszawy - Pałacu Kultury i Nauki.

Dostarczone przez nas obrazy bardzo dobrze wpisały się w oczekiwania klienta. Zastosowanie projektów w tonacjach szarości zawsze jest ruchem, który wymaga pewnej odwagi w komunikacji marketingowej. Niemniej wysoki kontrast pracy względem tła, szczególnie w porze letniej, okazał się spójny z dotychczasową komunikacją marki Simple i - co istotne - skutecznie przykuwał wzrok.

Wyzwaniem przy tej realizacji było dobranie takiego sposobu montażu, który estetycznie zaprezentuje obrazy wielkoformatowe Simple, ale jednocześnie będzie nieinwazyjny dla kolumn Pałacu Kultury. Kotwienie konstrukcji w tej sytuacji nie wchodziło w grę. Zastosowaliśmy więc sprytne rozwiązanie naciągów z pasów transportowych, które było nie tylko nieinwazyjne, ale również estetyczne i przede wszystkim - wystarczająco trwałe.