Poznaj funkcje Aplikacji VPT

Repozytorium dokumentacji projektowej
Nasza Aplikacja VPT jest miejscem w przestrzeni chmurowej, w którym zbieramy całość dokumentacji projektowej, np. akcji billboardowych lub oznakowania punktów sprzedaży, realizowanych przez Visualcom dla naszych klientów.
Naszymi klientami są rozległe i ekspansywne sieci handlowe. Pracujemy m.in. dla: IKEA, ALDI, Kaufland, Leroy Merlin, Media Markt, Eurocash, ale także wielu innych.
Aplikacja gromadzi dokumentację projektową, czyli wizje techniczne, zdjęcia sytuacyjne, zdjęcia 360, pomiary, raporty, specyfikacje, protokoły odbioru, zdjęcia pomontażowe – wszystko w jednym miejscu.
Nasi klienci, Menedżerowie Marketingu, dzięki dostępowi do repozytorium, mają stały wgląd do realizowanych prac, a także archiwum projektów. Mają możliwość wygenerowania raportów wykonanych usług i sprawnego pobrania całości dokumentacji.
Obsługę VPT świadczymy naszym klientom bezpłatnie.

Przegląd akcji marketingowych w terenie
Jeżeli działasz w branży retail, sieć handlowa, w której pracujesz prawdopodobnie posiada wiele punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Zapewne realizujesz regularne akcje sprzedażowe na zewnątrz lub wewnątrz sklepów. Zakładamy, że kluczowa dla Ciebie jest szybkość akcji produktowych i zależy Ci na sprawnej obsłudze montażu reklam, np. billboardów.
Dzięki naszemu systemowi Platformy Technicznej, w tym Aplikacji VPT, nasi Menedżerowie Projektu koordynują pracę zespołu techników działającego na rzecz naszych klientów na terenie całej Polski w sposób rozproszony.
Nasi klienci, dzięki dostępowi do webowej wersji aplikacji, mają stały wgląd do realizowanych prac montażowych.
Klienci mają pełny, interaktywny przegląd zadań montażowych realizowanych we wszystkich swoich lokalizacjach. Mają możliwość śledzenia procentowego wykonania prac, a także wygenerowania raportu z prowadzonej akcji.

Historia projektów według lokalizacji
Aplikacja zapewnia nie tylko przegląd bieżących prac, ale także przegląd historii projektów według konkretnej lokalizacji, czyli według określonego punktu sprzedaży.
My inwentaryzujemy i importujemy bazę lokalizacji klientów, z którymi posiadamy umowy współpracy.
Robimy to poprzez nasz system do zarządzania projektami, z którym współpracuje Aplikacja VPT.
Następnie wszystkie realizowane przez nas projekty powiązujemy z lokalizacjami klienta.
Nasi klienci, z poziomu Aplikacji VPT, mogą przeglądać projekt po projekcie, wszystkie przekazy wizerunkowe lub sprzedażowe umieszczone w danym punkcie, nawet do kilku lat wstecz.

Sprawny transfer i porządek procesowy
Aplikacja VPT zapewnia naszym klientom sprawny transfer dokumentacji oraz porządek procesowy.
Przede wszystkim Aplikacja działa w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że otrzymujemy dowód wykonania usługi w terenie w momencie jej wykonania, wprost z telefonu naszych techników do panelu klienta.
Klienci mają dostęp m.in. do dokumentacji fotograficznej, gromadzonej przez nas na akcję czy na lokalizację. Mogą jednym kliknięciem pobrać całość dokumentacji po wybranym parametrze.
Deklarujemy gotowość do archiwizacji danych zgodnie z wolą klienta, nawet przez okres pięciu lat.

Możliwość eksportu oraz integracji danych
Czasami klientom naszej firmy zależy na gromadzeniu dokumentacji we własnych zasobach. Z Aplikacją VPT – nic prostszego.
Aplikacja VPT daje możliwość pobrania pełnej, spakowanej dokumentacji danego projektu, z użyciem jednego przycisku.
Pracujemy również dla klientów, którym zależy na wymianie danych pomiędzy naszym systemem, a ich systemami informatycznymi. Z nami to jest możliwe.
Aplikacja VPT może poprzez protokół API przesyłać na bieżąco zbierane przez nas dane do Twojego systemu. Oczywiście przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Raport projektu z miniaturami zdjęć i statusami
Nasi klienci retailowi wymagają raportów wykonania usługi, zwłaszcza jeżeli chodzi o koszty marketingowe. Wychodzimy im naprzeciw.
Aplikacja VPT daje możliwość prostego wygenerowania raportu z miniaturkami, nawet kilkuset do tysiąca zdjęć w jednym projekcie.
Raport może być wygenerowany poprzez panel webowy lub jako dokument PDF możliwy do wydrukowania i załączenia do faktury.
Nasz raport zawiera pasek postępu projektu.

Standardy pracy dla techników w terenie
Powtarzalna jakość w usługach montażowych na terenie całego kraju?
Z nami również to jest możliwe.
Aplikację VPT tworzyliśmy nie tylko z myślą o wygodzie naszych klientów. Zależało nam także na sprawnym zarządzaniu pracą naszych ekip.
Dlatego każdy z techników, poprzez Aplikację, ma możliwość błyskawicznego przeglądu i eksportu naszych standardów pracy i infografik, czy po prostu zasad obsługi klientów w terenie.
Co daje Aplikacja VPT?
Działy marketingu, które realizują kampanie sprzedażowe w punktach na terenie całego kraju mają wgląd do dokumentacji retail marketingowej realizowanych projektów w czasie rzeczywistym.
Jak to działa?
Nasze ekipy techniczne instalują aplikację mobilną na swoich telefonach, aby przesłać dokumentację wprost do urządzeń naszych oraz naszych klientów.
Co dzięki temu zyskujemy?
Nasi klienci otrzymują materiały bez zbędnego oczekiwania na gromadzenie, opracowanie i transfer dokumentacji.
O jakiej dokumentacji mówimy?
Aplikacja gromadzi dokumentację projektową, czyli: wizje techniczne, zdjęcia sytuacyjne, zdjęcia 360, pomiary, raporty, specyfikacje, protokoły odbioru i zdjęcia pomontażowe. Wszystko w jednym miejscu. Jesteśmy smart. Mniej przetwarzania – szybszy rezultat!
Kiedy i jak mogę zacząć?
W sytuacji pytań dotyczących naszej aplikacji, zapraszamy do kontaktu z Państwa opiekunem w Visualcom.