Nasza firma dokłada starań, aby wyłonić do współpracy firmy świadczące usługi kurierskie i spedycyjne najwyższej jakości. Współpracujemy z najlepszymi firmami spedycyjnymi. Współpracujemy też z najlepszymi firmami kurierskimi: 


W transporcie czasem jednak dochodzi do uszkodzenia zawartości przesyłek. 
 

  1. Ikona 1

    Jeżeli jesteś adresatem naszej przesyłki pamiętaj, aby sprawdzić jej stan niezwłocznie po wejściu w jej posiadanie. 

  2. Ikona 2

    W sytuacji, gdyby nasza przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, pamiętaj aby sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.

  3. Ikona 3

    Jeżeli przesyłka nie była uszkodzona, ale jej zawartość już owszem, pamiętaj aby wykonać zdjęcia uszkodzeń oraz listu przewozowego. Następnie zgłoś nam reklamację wraz z załączonymi zdjęciami. 

 

Zgodnie z art. 76 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. 1984 nr 53 poz. 272 z późn. zm.) możemy dochodzić odszkodowania za ewentualne uszkodzenia przesyłki w terminie do 7 dni od dnia doręczenia. Po przekroczeniu tego terminu Twoja reklamacja nie zostanie przez nas uwzględniona. Pamiętaj, że pracujemy w dni robocze w godz. od 8:00 do 16:00.