Doskonałość kampanii
i projektów jest dla nas
zawsze najważniejsza.

Doskonałość projektowa jest naszym najwyższym priorytetem.

Uzgodnione z klientem parametry jakości monitorujemy w sposób ciągły. Jesteśmy dumni z tego, że osiągamy ponad 99,6% doskonałości projektowej.

 

Zabiegamy o potwierdzenie wysokich standardów naszej pracy certyfikatem jakości ISO 9001.

Doskonałość projektowa jest naszym najwyższym priorytetem.
Platforma Techniczna
Platforma Techniczna to sieć 1.000 pracujących dla nas ekip technicznych.

To duży system pracy i nasze know-how zarządzania wykonawcami. 

Realizujemy projekty aplikacji folii, plakatowania billboardów, montażu materiałów wspierających sprzedaż czy budowania i serwisu konstrukcji reklamowych. 

Platforma Techniczna pozwala nam realizować najbardziej złożone kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w wielu miejscach równocześnie. 

Jesteśmy w stanie wykonać każdą pracę, w każdy miejscu, w bardzo konkurencyjnej cenie i najkrótszym możliwym terminie

Platforma Techniczna to sieć 1.000 pracujących dla nas ekip technicznych.
Visualcom Project Management

Tworzymy i doskonalimy własną metodykę zarządzania projektami i dopasowujemy ją do potrzeb retail i trade marketingu. 

Planujemy, organizujemy, kontrolujemy, zarządzamy ryzykiem i optymalizujemy prowadzone akcje. Nasi klienci otrzymują od nas dedykowane narzędzia redukujące koszty i czas wykonania kampanii. Nasi Project Managerowie proponują rozwiązania spełniające wymagania jakościowe przy optymalnych nakładach finansowych ze strony klienta.

Dobrze zarządzamy programem projektów jak i projektami na każdym z etapów. Dzięki temu dostarczamy powtarzalną jakość w ponad 1.000 realizacjach oznakowania punktów sprzedaży każdego roku. 

Wizja techniczna
Projekt
Produkcja
Logistyka
Montaż
Dokumentacja
Jak pracujemy
Ale co najważniejsze, my...
Poczuwamy się!

Nasza mantra mówi o postawie odpowiedzialności. 

Bierzemy odpowiedzialność za nasze słowa, uzgodnienia i rezultaty.

Poczuwamy się! jest esencją relacji w firmie i z jej partnerami. 

Czujemy się częścią większego dobra. Chcemy wywierać na nie pozytywny wpływ.

Budujemy kulturę współpracy i wysokiej etyki biznesu, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.

Cele marketingowe klienta

W pierwszym kroku zawsze staramy się trafnie rozpoznać potrzeby klienta i ustalić dobry plan pracy. Tworzymy rozwiązania operacyjne w oparciu o potrzeby klienta i nasze możliwości. Po uzgodnieniach z klientem kontraktujemy i zaczynamy wdrażać zasady pracy.

Uzgodnienia i jakość

Projektujemy, testujemy i wykonujemy usługę tak, aby spełnić wymagania klienta. Tworzymy prototypy i wzory, które posłużą nam do utrzymania zgodności, a klientowi zapewnią powtarzalną jakość. Monitorujemy jakość w raportach on-line, dostępnych również dla klientów.

Zarządzanie projektem

Zarządzamy projektami w harmonogramie. Działamy metodą sześciu kroków. Bierzemy odpowiedzialność za każdy z nich. Dowozimy rezultaty i dokumentujemy je w wygodny dla klienta sposób. Skutecznie poruszamy się w trójkącie zależności: zakresie, harmonogramie i kosztach.

Doskonalenie

Do naszej satysfakcji nie wystarcza nam wykonana usługa. My po prostu chcemy być z niej dumni. Dlatego nieustannie dążymy do doskonałości operacyjnej, testujemy i wdrażamy nowe usprawnienia. Wysoki poziom dojrzałości projektowej przekłada się na wysoki poziom standaryzacji w naszej firmie.

Partnerstwo

Jesteśmy dostępnym partnerem, zwłaszcza w sytuacjach nieprzewidzianych. Wtedy gdy trzeba, reagujemy błyskawicznie Dostosowujemy nasze priorytety do sytuacji klienta. Słuchamy i wychodzimy naprzeciw. Jeżeli deklarujemy, to dowozimy.

Raporty jakości
Nasi klienci otrzymują przegląd realizacji oraz wyniki jakościowe w czasie rzeczywistym.

Udostępniamy dokumentację projektową na współdzielonej platformie interaktywnej.

Raport-jakosci

Jesteśmy dla klientów nie tylko partnerem operacyjnym, ale także strategicznym.