Doskonałość kampanii
i projektów jest dla nas
zawsze najważniejsza.

Doskonałość projektowa jest naszym najwyższym priorytetem.

Uzgodnione z klientem parametry jakości monitorujemy w sposób ciągły. Jesteśmy dumni z tego, że osiągamy ponad 99,6% doskonałości projektowej.

 

Zabiegamy o potwierdzenie wysokich standardów naszej pracy certyfikatem jakości ISO 9001.

Doskonałość projektowa jest naszym najwyższym priorytetem.
Platforma Techniczna®
To rozwijany przez naszą firmę system zarządzania wykonawcami.

Platforma Techniczna® to duży system pracy, który pozwala nam realizować najbardziej złożone kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w wielu miejscach równocześnie. 

Dzięki niemu realizujemy akcje montażu materiałów wspierających sprzedaż oraz budowania i serwisu konstrukcji reklamowych. 

Wypracowane narzędzia pomagają nam wykonać każdą pracę, w każdy miejscu, w bardzo konkurencyjnej cenie i najkrótszym możliwym terminie.

Działamy na terenie całej Polski.

To rozwijany przez naszą firmę system zarządzania wykonawcami.
Visualcom Project Management®

Tworzymy i doskonalimy własną metodykę zarządzania projektami i dopasowujemy ją do potrzeb retail i trade marketingu. 

Planujemy, organizujemy, kontrolujemy, zarządzamy ryzykiem i optymalizujemy prowadzone akcje. Nasi klienci otrzymują od nas dedykowane narzędzia redukujące koszty i czas wykonania kampanii. Nasi Project Managerowie proponują rozwiązania spełniające wymagania jakościowe przy optymalnych nakładach finansowych ze strony klienta.

Dobrze zarządzamy programem projektów jak i projektami na każdym z etapów. Dzięki temu dostarczamy powtarzalną jakość w ponad 1.000 realizacjach oznakowania punktów sprzedaży każdego roku. 

Wizja techniczna
Projekt
Produkcja
Logistyka
Montaż
Dokumentacja
Jak pracujemy
Ale co najważniejsze, my...
Poczuwamy się!

Nasza mantra mówi o postawie odpowiedzialności. 

Bierzemy odpowiedzialność za nasze słowa, uzgodnienia i rezultaty.

Poczuwamy się! jest esencją relacji w firmie i z jej partnerami. 

Czujemy się częścią większego dobra. Chcemy wywierać na nie pozytywny wpływ.

Budujemy kulturę współpracy i wysokiej etyki biznesu, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.

Cele marketingowe klienta

W pierwszym kroku zawsze staramy się trafnie rozpoznać potrzeby klienta i ustalić dobry plan pracy. Tworzymy rozwiązania operacyjne w oparciu o potrzeby klienta i nasze możliwości. Po uzgodnieniach z klientem kontraktujemy i zaczynamy wdrażać zasady pracy.

Uzgodnienia i jakość

Projektujemy, testujemy i wykonujemy usługę tak, aby spełnić wymagania klienta. Tworzymy prototypy i wzory, które posłużą nam do utrzymania zgodności, a klientowi zapewnią powtarzalną jakość. Monitorujemy jakość w raportach on-line, dostępnych również dla klientów.

Zarządzanie projektem

Zarządzamy projektami w harmonogramie. Działamy metodą sześciu kroków. Bierzemy odpowiedzialność za każdy z nich. Dowozimy rezultaty i dokumentujemy je w wygodny dla klienta sposób. Skutecznie poruszamy się w trójkącie zależności: zakresie, harmonogramie i kosztach.

Doskonalenie

Do naszej satysfakcji nie wystarcza nam wykonana usługa. My po prostu chcemy być z niej dumni. Dlatego nieustannie dążymy do doskonałości operacyjnej, testujemy i wdrażamy nowe usprawnienia. Wysoki poziom dojrzałości projektowej przekłada się na wysoki poziom standaryzacji w naszej firmie.

Partnerstwo

Jesteśmy dostępnym partnerem, zwłaszcza w sytuacjach nieprzewidzianych. Wtedy gdy trzeba, reagujemy błyskawicznie Dostosowujemy nasze priorytety do sytuacji klienta. Słuchamy i wychodzimy naprzeciw. Jeżeli deklarujemy, to dowozimy.

Raporty jakości
Nasi klienci otrzymują przegląd realizacji oraz wyniki jakościowe w czasie rzeczywistym.

Udostępniamy dokumentację projektową na współdzielonej platformie interaktywnej.

Raport-jakosci

Jesteśmy dla klientów nie tylko partnerem operacyjnym, ale także strategicznym.