Doskonałość kampanii
i projektów jest dla nas
zawsze najważniejsza.
Uzgodnione z klientem parametry jakości monitorujemy w sposób ciągły. Jesteśmy dumni z tego, że osiągamy ponad 99,6% doskonałości projektowej.
Zabiegamy o potwierdzenie wysokich standardów naszej pracy certyfikatem jakości ISO 9001.
To duży system pracy i nasze know-how zarządzania wykonawcami.
Realizujemy projekty aplikacji folii, plakatowania billboardów, montażu materiałów wspierających sprzedaż czy budowania i serwisu konstrukcji reklamowych.
Platforma Techniczna pozwala nam realizować najbardziej złożone kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w wielu miejscach równocześnie.
Jesteśmy w stanie wykonać każdą pracę, w każdy miejscu, w bardzo konkurencyjnej cenie i najkrótszym możliwym terminie.
Tworzymy i doskonalimy własną metodykę zarządzania projektami i dopasowujemy ją do potrzeb retail i trade marketingu.
Planujemy, organizujemy, kontrolujemy, zarządzamy ryzykiem i optymalizujemy prowadzone akcje. Nasi klienci otrzymują od nas dedykowane narzędzia redukujące koszty i czas wykonania kampanii. Nasi Project Managerowie proponują rozwiązania spełniające wymagania jakościowe przy optymalnych nakładach finansowych ze strony klienta.
Dobrze zarządzamy programem projektów jak i projektami na każdym z etapów. Dzięki temu dostarczamy powtarzalną jakość w ponad 1.000 realizacjach oznakowania punktów sprzedaży każdego roku.
Poczuwamy się!
Nasza mantra mówi o postawie odpowiedzialności.
Bierzemy odpowiedzialność za nasze słowa, uzgodnienia i rezultaty.
Poczuwamy się! jest esencją relacji w firmie i z jej partnerami.
Czujemy się częścią większego dobra. Chcemy wywierać na nie pozytywny wpływ.
Budujemy kulturę współpracy i wysokiej etyki biznesu, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
W pierwszym kroku zawsze staramy się trafnie rozpoznać potrzeby klienta i ustalić dobry plan pracy. Tworzymy rozwiązania operacyjne w oparciu o potrzeby klienta i nasze możliwości. Po uzgodnieniach z klientem kontraktujemy i zaczynamy wdrażać zasady pracy.
Projektujemy, testujemy i wykonujemy usługę tak, aby spełnić wymagania klienta. Tworzymy prototypy i wzory, które posłużą nam do utrzymania zgodności, a klientowi zapewnią powtarzalną jakość. Monitorujemy jakość w raportach on-line, dostępnych również dla klientów.
Zarządzamy projektami w harmonogramie. Działamy metodą sześciu kroków. Bierzemy odpowiedzialność za każdy z nich. Dowozimy rezultaty i dokumentujemy je w wygodny dla klienta sposób. Skutecznie poruszamy się w trójkącie zależności: zakresie, harmonogramie i kosztach.
Do naszej satysfakcji nie wystarcza nam wykonana usługa. My po prostu chcemy być z niej dumni. Dlatego nieustannie dążymy do doskonałości operacyjnej, testujemy i wdrażamy nowe usprawnienia. Wysoki poziom dojrzałości projektowej przekłada się na wysoki poziom standaryzacji w naszej firmie.
Jesteśmy dostępnym partnerem, zwłaszcza w sytuacjach nieprzewidzianych. Wtedy gdy trzeba, reagujemy błyskawicznie Dostosowujemy nasze priorytety do sytuacji klienta. Słuchamy i wychodzimy naprzeciw. Jeżeli deklarujemy, to dowozimy.
Udostępniamy dokumentację projektową na współdzielonej platformie interaktywnej.