Usługi transportu

Nasza firma dokłada starań, aby jak najbezpieczniej dostarczać wytworzone produkty. Współpracujemy z najlepszymi firmami spedycyjnymi i firmami kurierskimi.

dpd gls dhl
W transporcie czasem jednak dochodzi do uszkodzenia zawartości przesyłek.
Jesteś adresatem naszej przesyłki?

Pamiętaj, aby sprawdzić jej stan niezwłocznie po wejściu w jej posiadanie. 

Uszkodzona przesyłka?

W sytuacji, gdyby nasza przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, pamiętaj aby sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.

 

Przesyłka nie jest uszkodzona, ale zawartość owszem.

Jeżeli przesyłka nie była uszkodzona, ale jej zawartość już owszem, pamiętaj aby wykonać zdjęcia uszkodzeń oraz listu przewozowego. Następnie zgłoś nam reklamację wraz z załączonymi zdjęciami. 

Zgodnie z art. 76 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. 1984 nr 53 poz. 272 z późn. zm.) możemy dochodzić odszkodowania za ewentualne uszkodzenia przesyłki w terminie do 7 dni od dnia doręczenia. Po przekroczeniu tego terminu Twoja reklamacja nie zostanie przez nas uwzględniona. Pamiętaj, że pracujemy w dni robocze w godz. od 8:00 do 16:00.