Nasza firma dokłada starań, aby jak najbezpieczniej dostarczać wytworzone produkty. Współpracujemy z najlepszymi firmami spedycyjnymi i firmami kurierskimi.
Pamiętaj, aby sprawdzić jej stan niezwłocznie po wejściu w jej posiadanie.
W sytuacji, gdyby nasza przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, pamiętaj aby sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.
Jeżeli przesyłka nie była uszkodzona, ale jej zawartość już owszem, pamiętaj aby wykonać zdjęcia uszkodzeń oraz listu przewozowego. Następnie zgłoś nam reklamację wraz z załączonymi zdjęciami.
Zgodnie z art. 76 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. 1984 nr 53 poz. 272 z późn. zm.) możemy dochodzić odszkodowania za ewentualne uszkodzenia przesyłki w terminie do 7 dni od dnia doręczenia. Po przekroczeniu tego terminu Twoja reklamacja nie zostanie przez nas uwzględniona. Pamiętaj, że pracujemy w dni robocze w godz. od 8:00 do 16:00.